Ondřej Pala
Bakalářská práce
Problematika internetové reklamy
Problems of Internet Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Cílem literární rešerše je komplexně popsat problematiku reklamy na internetu od jejího historického vzniku přes její druhy, ceny až po její výhody a nevýhody. Popsat základní druhy reklamy, objasnit co je to nevyžádaná reklama, jak se jí lze úspěšně bránit. V následují části popsat statistické údaje internetové reklamy. V poslední …víceAbstract:
This work deals with the problem of Internet advertising. The aim of the literature review is to comprehensively describe the problems of advertising on the Internet since its historic creation through its types, prices to its advantages and disadvantages. Then describe the basic types of advertising also addressed what it is unsolicited advertising, how she can successfully defend. The next section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Nové formy reklamy a právo
Eva Němcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva