Práce s interaktivní tabulí v hodinách literární výchovy – Bc. Lucie Rojšlová
Bc. Lucie Rojšlová
Diplomová práce
Práce s interaktivní tabulí v hodinách literární výchovy
Using the Interactive Whiteboard in the Lessons of the Czech Literature
Anotace:
Diplomová práce v rozsahu 101 stran seznamuje s moderní technickou didaktickou pomůckou, interaktivní tabulí, a to hlavně z didaktického hlediska předmětu Český jazyk a literatura pro 2. stupeň základních škol. Práce vychází z 55 pramenů a údajů získaných z vlastního dotazníkového šetření. Obsahuje informace o interaktivních tabulích ve vyučování a shrnuje zásady práce s nimi. Dále dílo nabízí 8 výukových …víceAbstract:
The diploma thesis consisting of 101 pages introduces a modern technical tool, the interactive board, mainly with respect to the methodology of teaching the Czech language and literature at the lower secondary school. The work comes out from the sources 55 and from the data that gained through the author?s questionnaire. The diploma thesis includes information about the use of interactive boards in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Zveřejnit od: 12. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Sulovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rojšlová, Lucie. Práce s interaktivní tabulí v hodinách literární výchovy. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk - základy společenských věd (nav.SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková