Postoje tibetského učitelů vůči inkluzivního vzdělávání – Yu ZHOU
Yu ZHOU
Disertační práce
Postoje tibetského učitelů vůči inkluzivního vzdělávání
Research on Tibetan Teachers' Attitude towards Inclusive Education
Anotace:
Inkluzivní vzdělávání jako nového vzdělávacího konceptu, předložený v roce 1990, vznikla v oblasti speciální pedagogiky, se zaměřením na speciálními vzdělávacími potřebami. Po desítkách let do Číny, jeden model z inkluzivního vzdělávání v běžných školách "Učení v Regular" prototyp se objevil v tibetských oblastech pedagogické praxe. Avšak pouze některé děti se zdravotním postižením měly přístup k těmto …víceAbstract:
Inclusive education" as a rising educational concept, it focuses on special educational needs which derived from the field of special education, and it was suggested in the 1990s. After ten years, it introduced into China. It appeared "learning in regular class" which is a part of the model of inclusive education in schooling practice of Tibetan regions. Nonetheless, only a few Tibetan disabled children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zveřejnit od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZHOU, Yu. Postoje tibetského učitelů vůči inkluzivního vzdělávání. Olomouc, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Žák s lehkým mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni základní školy - případová studie třídy (Inkluzivní vzdělávání v praxi)
Martina Gřundělová -
Inkluzivní vzdělávání dětí mladšího školního věku a sociální vztahy ve třídě
Petra Kreibichová -
Specifika ve vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě základní školy
Hana KUPČÍKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Tibetský buddhismus - historicko geografické zhodnocení
Petr HYŠPLER -
Postoj klientů po úrazu míchy, sociálních pracovníků a osobních asistentů k zátěžovým situacím spojeným s vysokoškolským studiem klientů
Blanka Sigmundová -
Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy
Adéla Suhradová
Název
Vložil
Vloženo
Práva