Interní komunikace projektu Fashion Point – Kateřina Bílková
Kateřina Bílková
Bakalářská práce
Interní komunikace projektu Fashion Point
Internal Communication of Fashion Point
Anotace:
Bakalářská práce na téma Interní komunikace projektu Fashion Point analyzuje interní komunikaci projektu Fashion Point. Teoretická část se zabývá definováním pojmu komu-nikace, interní komunikace, public relations, interní public relations. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumná otázka. V praktické části je představen projekt Fashion Point a jeho …víceAbstract:
This bachelor thesis called Internal Communication of Fashion Point analyses the internal communication of event Fashion Point. The thesis is devided into two parts. In the first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantation, trends and the most frequent problems. This part also sets goals and the research question. Second part analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bílková, Kateřina. Interní komunikace projektu Fashion Point. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Klára Nollová -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová