VLCI A LIŠKY V ANGLICKÝCH POHÁDKÁCH – Eva SUCHÁČKOVÁ
Eva SUCHÁČKOVÁ
Diplomová práce
VLCI A LIŠKY V ANGLICKÝCH POHÁDKÁCH
Wolfs and foxes in English fairy tales
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím anglických pohádek se zvířecím představitelem především zlého vlka a mazané lišky v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy.V teoretické části je popsán historický vývoj pohádek a jejich význam pro rozvoj fantazie dítěte. Jsou v ní představeni hlavní sběratelé pohádek, vysvětluje funkci, vývoj a význam pohádky. Dotýká se i problematiky rozvoje vzájemných …víceAbstract:
This thesis deals with the use of English fairy tales with animal representative especially bad wolf and cunning foxes in English lessons at primary school. The theoretical part describes the historical development of fairy tales and their importance for the development of the child's imagination. There are introduced main collectors of fairy tales, explained the function, development and importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUCHÁČKOVÁ, Eva. VLCI A LIŠKY V ANGLICKÝCH POHÁDKÁCH. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání barev v ČLR a ČR (experiment)
Michal Sikora -
Rozvoj slovní zásoby žáků na 1. stupni ZŠ
Aneta SZÜLLÖOVÁ -
Role cíleného procvičování slovní zásoby ve výuce anglického jazyka
Kristýna HRBÁČKOVÁ