Webová analytika a reklamní kampaně PPC – Richard KRUTZKY
Richard KRUTZKY
Diplomová práce
Webová analytika a reklamní kampaně PPC
Web Analytics and PPC advertising campaigns
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Webová analytika a reklamní kampaně PPC" má za cíl zhodnotit stav konkrétních internetových stránek a určit východiska pro nasazení reklamních kampaní v systému PPC. V úvodu práce je nejprve teoreticky rozvedena podstata metod sloužících pro měření návštěvnosti a získávání dat o návštěvnících. Další část se zabývá implementací analytického nástroje a opodstatněním daných kroků …víceAbstract:
This diploma thesis named "Web analytics and advertising campaign PPC" aims to evaluate the situation of specific web pages and to determine the basis for using advertising campaigns in PPC system. In the introduction the thesis theoretically elaborates the nature of methods used for attendance measurement and for data acquisition about the visitors. The next part deals with the implementation of analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Šperk
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUTZKY, Richard. Webová analytika a reklamní kampaně PPC. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová