BOMcheck jako společenská odpovědnost firmy – Barbora Jeníková
Barbora Jeníková
Bakalářská práce
BOMcheck jako společenská odpovědnost firmy
BOMcheck as Corporate Social Responsibility
Anotace:
V této bakalářské práci s názvem BOMcheck jako společenská odpovědnost firmy je hlavním předmět společenská odpovědnost a její uplatnění ve webovém systému BOMcheck, který se využívá ve společnosti Laird s.r.o. V úvodu práce je čtenáři nastíněna problematika společenské odpovědnosti, dále definuje BOMcheck a jeho využití. V druhé polovině práce je představena společnost Laird s.r.o., její organizační …víceAbstract:
In this Bachelor Thesis entitled BOMcheck as Corporate Social Responsibility the main subject is corporate social responsibility and its application in the BOMcheck which is used by Laird s.r.o. In the introduction, the reader is outlined the issue of social responsibility then is defined BOMcheck and its use. The second half describes company Laird s.r.o., its organizational structure and activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Švermová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeníková, Barbora. BOMcheck jako společenská odpovědnost firmy. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Choose your future: the dialogue between different stakeholders in a participatory design process of urban greening projects in multicultural environment
Elena Bondarenko -
Post-projektová analýza v rámci procesů posuzování vlivů na životní prostředí
Jakub Kováříček -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva