Dominika Jechová

Bakalářská práce

Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci

Communication campaign proposal for a non-profit organisation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě primárního výzkumu navrhnout změny a i novace, které zefektivní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části literární rešerše a analytické části. Literární rešerše se věnuje pojmům marketingová komunikace, nezisková organizace a sociální marketing. V analytické části je pak popsána činnost neziskové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose changes and innovations that will ma-ke the marketing communication of a selected non-profit organization more effective. The thesis is divided into two main parts, namely the literature research part and the analytical part. The literature search is devoted to the concepts of marketing communication, non-profit organization and social marketing. The ana …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
  • Oponent: Irena Antošová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta