Daniel Kozic

Bakalářská práce

Využitie multimédií na propagáciu spoločnosti

Using Multimedia for Company Promotion Purposes
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je ukážka využitia multimédií, ako nástroja propagácie konkrétnej spoločnosti. V úvode práce sú uvedené všeobecné informácie o marketingu, a zároveň o propagácií spoločnosti, ktoré sú potrebné pre správne plánovanie reklamnej kampane. Ďalšia časť práce je venovaná multimediálnym technikám, prostredníctvom ktorých je možné vytvoriť konkrétne propagačné materiály. Na záver …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to illustrate using multimedia as a tool for promoting a particular company. In the introduction are general marketing information and information's about company promotion that are necessary for the proper planning of the advertising campaign, which is presented. Another part of the work is devoted to multimedia techniques, which can be used to create specific promotional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Sysala, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kozic, Daniel. Využitie multimédií na propagáciu spoločnosti. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě

Práce na příbuzné téma