Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. – Iveta Dobiášová
Iveta Dobiášová
Bakalářská práce
Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.
An Analysis of Service Quality Provided by Lašské pivní kúpele
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat kvalitu současných poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. ve Štramberku s odhalením nedostatků a následně poskytnout návrhy na jejich zlepšení. Teoretická část je věnována literární rešerši zabývající se cestovním ruchem, lázeňstvím a wellness, službami, řízením vztahů se zákazníky a marketingovým výzkumem. Praktická část se nejprve věnuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to analyse the quality of the current services provided by Lašské pivní kúpele s.r.o. in Štramberk, throught identifying shortcomings, and afterwards providing proposals for their improvement. The theoretical part is devoted to a literature review focusing on tourism, spa and wellness, services, customer relationship management, and marketing research. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dobiášová, Iveta. Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha