Analýza a návrh mediálního plánu SOŠ a SOU obchodu a služeb Chrudim – Petr Klimeš
Petr Klimeš
Bakalářská práce
Analýza a návrh mediálního plánu SOŠ a SOU obchodu a služeb Chrudim
Analysis and proposal of media plan of SOŠ a SOU obchodu a služeb Chrudim
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat mediální plán SOŠ a SOU obchodu a služeb a sestavit nový, co možná nejvhodnější mediální plán. V první části této práce jsem se pokusil (za pomoci odborné literatury) o charakteristiku a vysvětlení mediálního plánu, jeho využití v propagaci, komunikaci a medializaci v obecné rovině. V další části jsem vyhodnotil současný mediální plán školy a na základě získaných …víceAbstract:
The aim of this master thesis was to analyse the media plan of ??SOŠ a SOU obchodu a služeb?? and to create a new suitable media plan. In the first part of this work I tried (with the use of professional literature) to define and explain the media plan, its usage in promotion, communication in general. In the following part I analysed the present media plan of the school and created a concept of my …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2009
- Vedoucí: Jiří Skoumal
- Oponent: Lenka Bartková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu a trenérství
Práce na příbuzné téma
-
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
Tereza Hanzlíčková -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Simona Hanzlíková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová -
Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiích
Jana REIFOVÁ -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií
Benjamín Červený -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá