Bc. Tereza BROŽOVÁ

Diplomová práce

Využití reklamy ve výuce českého jazyka

Use of Advertising in Czech Language Teaching
Anotace:
Cílem diplomové práce je odhalení praktik využívaných k tvorbě reklamy, provedení výzkumu zaměřeného na citlivost žáků k různým typům reklamních sdělení a následné navržení výukových metod a aktivit pro práci s reklamou na 2. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První část se zabývá reklamou jako formou tzv. marketingové komunikace: věnuje se historii reklamy, definuje pojmy marketingová …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to reveal practices used for creating advertising, to carry out research focused on the sensitivity of pupils to various types of advertising messages and then to design teaching methods and activities for working with advertising in the upper primary education. The thesis is divided into four chapters. The first part deals with advertising as a form of so-called marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BROŽOVÁ, Tereza. Využití reklamy ve výuce českého jazyka. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/