Hana NOVOTNÁ

Diplomová práce

Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku

Increasing customer satisfaction in small company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá ověřením faktorů, které ovlivňují zákazníkovu spokojenost. K dosažení uvedeného cíle byly použity metody pouze spokojenost, důležitost-spokojenost, diferenční analýza a multiplikativní přístup. Následovala komparace všech čtyř metod a byly určeny faktory, které je nezbytné zlepšit či zcela změnit, aby plně odpovídaly spokojenosti zákazníka, a to od objednání výrobku či služby …více
Abstract:
The diploma thesis deals with verification of factors influencing customer satisfaction. To achieve this goal only methods used were satisfaction, importance-satisfaction, differential analysis and multiplier approach. There was a comparison of all four methods and factors that need to be improved or changed to fully reflect customer satisfaction, from ordering a product or service to delivering it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVOTNÁ, Hana. Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management