Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku – Hana NOVOTNÁ
Hana NOVOTNÁ
Diplomová práce
Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku
Increasing customer satisfaction in small company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá ověřením faktorů, které ovlivňují zákazníkovu spokojenost. K dosažení uvedeného cíle byly použity metody pouze spokojenost, důležitost-spokojenost, diferenční analýza a multiplikativní přístup. Následovala komparace všech čtyř metod a byly určeny faktory, které je nezbytné zlepšit či zcela změnit, aby plně odpovídaly spokojenosti zákazníka, a to od objednání výrobku či služby …víceAbstract:
The diploma thesis deals with verification of factors influencing customer satisfaction. To achieve this goal only methods used were satisfaction, importance-satisfaction, differential analysis and multiplier approach. There was a comparison of all four methods and factors that need to be improved or changed to fully reflect customer satisfaction, from ordering a product or service to delivering it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Hana. Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Václav Rožec -
Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač
Marie Drncová -
Marketingová strategie pro malou strojírenskou firmu
Petr Hojsák -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt
Zdeněk Pěčonka