Analýza marketingového prostředí firmy Metrology spol. s r.o. – Mgr. Martin VALIHRACH
Mgr. Martin VALIHRACH
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí firmy Metrology spol. s r.o.
Marketing analysis of the company Metrology Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. Společnost podniká v oblasti přesných měřicích přístrojů. Zastupuje výrobce přístrojů ze Švýcarska, Anglie a Německa. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a jejího okolí. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii, která bude přispívat …víceAbstract:
Bachelor thesis concerning the marketing analysis of the company Metrology Ltd. The company conducts business enterprises in the field of accurate measuring instruments and represents producers of instruments from Switzerland, England and Germany. The first part of the thesis dealt with the analysis of the present situation of a company and its surroundings. After evaluating the current situation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4880
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALIHRACH, Martin. Analýza marketingového prostředí firmy Metrology spol. s r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová