Návrh posílení internetové propagace veletrhu – Patrik Stavinoha
Patrik Stavinoha
Bakalářská práce
Návrh posílení internetové propagace veletrhu
Proposal for Improvement of Internet Promotion of a Fair
Anotace:
V této bakalářské práci bude zkoumána problematika veletrhů a výstav, přesněji jejich propagace a příprava. Práce je rozdělena na 2 hlavní části - teoretickou a analytickou. V teoretické části budou zpracovány teoretické informace z oblastí marketingové komunikace, veletrhů a výstav, moderních propagačních nástrojů jako je reklama na internetu a sociálních sítích. V praktické části se budou poznatky …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is engaged in the issues of trade fairs and exhibitions especially in the issues of their prepratation and promotion. The bachelor´s thesis is divided into two main parts theoretical part and analytic part. The theoretical part includes theoretical knowledge especially information about marketing communication, trade fairs, promotions and modern promotion instruments such as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zveřejnit od: 22. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stavinoha, Patrik. Návrh posílení internetové propagace veletrhu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka