Patrik Stavinoha

Bakalářská práce

Návrh posílení internetové propagace veletrhu

Proposal for Improvement of Internet Promotion of a Fair
Anotace:
V této bakalářské práci bude zkoumána problematika veletrhů a výstav, přesněji jejich propagace a příprava. Práce je rozdělena na 2 hlavní části - teoretickou a analytickou. V teoretické části budou zpracovány teoretické informace z oblastí marketingové komunikace, veletrhů a výstav, moderních propagačních nástrojů jako je reklama na internetu a sociálních sítích. V praktické části se budou poznatky …více
Abstract:
This bachelor´s thesis is engaged in the issues of trade fairs and exhibitions especially in the issues of their prepratation and promotion. The bachelor´s thesis is divided into two main parts theoretical part and analytic part. The theoretical part includes theoretical knowledge especially information about marketing communication, trade fairs, promotions and modern promotion instruments such as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zveřejnit od: 22. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stavinoha, Patrik. Návrh posílení internetové propagace veletrhu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing