Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s – Bc. Zdeňka Křivánková
Bc. Zdeňka Křivánková
Diplomová práce
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Competitive Environment Identification and Design of Marketing Communication for Jack Daniel´s Brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací konkurenčního prostředí značky Jack Daniel´s a následně vyhodnocuje a navrhuje marketingovou komunikaci značky. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka, konkurenční prostředí a marketingová komunikace. V praktické části je nejprve popsán profil značky Jack Daniel´s. Následně je značka a její konkurence analyzována …víceAbstract:
The theses deal with identification of competitive environment of Jack Daniel´s brand. It also evaluates and suggests marketing communication of the brand. The theoretical part includes output of special literature research, as well as research related to brand subject, competitive environment and marketing communication in general. Practical section starts with profile description of Jack Daniel´s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVÁNKOVÁ, Zdeňka. \textit{Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/6b4dsv/.
Jak správně citovat práci
Křivánková, Zdeňka. Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová