Bc. Edita Procházková

Diplomová práce

Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

The Female and male Voice in a Radio Advertising.
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza rozhodovacího procesu u volby použití hlasu mluvčího při tvorbě rozhlasové reklamy v konfrontaci se současným stavem, kdy, dle dostupných pramenů a současných výzkumných šetření, směřuje orientace zadavatelů i tvůrců rozhlaso-vé reklamy k preferenci mužského hlasu, a to i v případě genderově neutrálních produktů. Na základě kvalitativního šetření pak nejen odhalit příčiny …více
Abstract:
In this study I seek to analyze the gendered way choices of voiceover are made in radio advertising. Literature and statistics suggest that male voice is given preference by both marketing agencies and their clients regardless of whether the product is targeting women or men. With the help of a qualitative study I have designed, I am going to uncover the reasons why the use of male voice in advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházková, Edita. Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace