Petra Musilová
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na Marketingovou strategii společnosti O2 Czech Republic a. s. První část práce je zaměřena na objasnění základních marketingových pojmů, jako je například termín marketing, marketingové nástroje, strategický plán, SWOT analýza, marketingový výzkum a konkurence. Druhá část práce je část praktická, která se zaměřuje na profil společnosti O2 Czech Republic a. s. V práci jsou …víceAbstract:
This bachelor's thesis concentrate on Marketing strategy of company O2 Czech Republic a. s. The first part concentrate on clarifying the basic marketing concepts, like as is for example term marketing, marketing tools, strategical plan, SWOT analysis, marketing research and competition. The second part is the practical part, which concentrate on the profile of the company O2 Czech Republic a. s. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Jana Poláková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy
Název
Vložil
Vloženo
Práva