Marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o. – Jaroslav HUDČEK
Jaroslav HUDČEK
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o.
Marketing plan of company ITARPLAST s. r. o.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing plan of a small company, which is necessary for effective management of each company. It is divided into two parts: theoretical and practical part. There is an processed information relating to marketing planning in the theoretical part and creating a marketing plan based upon available literature sources. In the practical part there is the situational analysis …víceAbstract:
Ako tému na svoju bakalársku prácu som sa rozhodol pre marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o, ktorá pôsobí v oblasti predaja, distribúcie a montáže plastových okien, dverí a príslušenstva. Tento marketingový plán sa skladá z dvoch častí. Z teoretickej a praktickej časti, kde v teoretickej časti sa oboznámime s problematikou na teoretickej úrovni a následne získané vedomosti aplikujeme v praktickej …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21114
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDČEK, Jaroslav. Marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový výskum obchodného centra
Mária Kramárová -
Marketingový výzkum v IT odvětví
Monika Fonferová