Jaroslav HUDČEK

Bakalářská práce

Marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o.

Marketing plan of company ITARPLAST s. r. o.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing plan of a small company, which is necessary for effective management of each company. It is divided into two parts: theoretical and practical part. There is an processed information relating to marketing planning in the theoretical part and creating a marketing plan based upon available literature sources. In the practical part there is the situational analysis …více
Abstract:
Ako tému na svoju bakalársku prácu som sa rozhodol pre marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o, ktorá pôsobí v oblasti predaja, distribúcie a montáže plastových okien, dverí a príslušenstva. Tento marketingový plán sa skladá z dvoch častí. Z teoretickej a praktickej časti, kde v teoretickej časti sa oboznámime s problematikou na teoretickej úrovni a následne získané vedomosti aplikujeme v praktickej …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 21114

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUDČEK, Jaroslav. Marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing