Chybovost v písemném projevu u dětí s dysortografií – Marie STAŇKOVÁ
Marie STAŇKOVÁ
Diplomová práce
Chybovost v písemném projevu u dětí s dysortografií
Error rate in writing at children with dysorthographia
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na studium dysortografie, jedné ze specifických vývojových poruch učení. Teoretická část pojednává o specifických vývojových poruchách učení obecně, dále charakterizuje konkrétní poruchu, dysortografii, z hlediska jejích typů, příčin a projevů, uvádí používané diagnostické metody a reedukační techniky. Dále naznačuje dopady uváděných obtíží do různých oblastí školní práce …víceAbstract:
The thesis is focused on studies of dysorthographia, one of the specific learning difficulties. The theoretical part deals with specific learning difficulties in general, characterizes the concrete term of dysorthographia in view of its types, causes and symptoms, mentions some diagnostic methods in use and some corrective techniques. This part also indicates the impact of the introduced difficulties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
9836
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kouřilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Marie. Chybovost v písemném projevu u dětí s dysortografií. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-AJ/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Podklady pro výuku vytvořené na základě analýzy chyb ve studentských esejích
Petra Věstínská -
Podklady pro výuku vytvořené na základě analýzy chyb ve studentských odborných textech
Ingrid Habermannová -
Typy pravopisných chyb v diktátech u žáků na 2. stupni ZŠ
Zdeňka MOJHOVÁ -
Typy a četnost chyb u konkrétních gramatických jevů v počáteční fázi osvojování druhého jazyka na základní škole.
Nikola PAULASOVÁ -
Návrh algoritmu pro vyhodnocení bezkontextových pravopisných chyb
Vojtěch Škvařil
Název
Vložil
Vloženo
Práva