Bc. Jan NOVÁK

Diplomová práce

Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti

Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na kupní cenu nemovitosti. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická literární rešerše, kde jsou popsány základní definice marketingu, marketingové strategie, faktory, které ovlivňují kupní cenu nemovitosti a podmínky pro podnikání v realitním oboru, co se týče realitních zprostředkovatelů. A druhá praktická část, která je zaměřena na vybranou …více
Abstract:
This master's thesis examines the impact of marketing on property purchase price. The thesis consists of two parts. The first part is a theoretical literature review which describes basic definitions of marketing, marketing strategies and factors that influ-ence the purchase price of a property and conditions for doing business in the real estat industry specificallly in terms of real estate agents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denisa Pěkná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÁK, Jan. Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologická

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Fakulta zemědělská a technologická

Magisterský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Pozemkové úpravy a převody nemovitostí