Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti – Bc. Jan NOVÁK
Bc. Jan NOVÁK
Diplomová práce
Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na kupní cenu nemovitosti. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická literární rešerše, kde jsou popsány základní definice marketingu, marketingové strategie, faktory, které ovlivňují kupní cenu nemovitosti a podmínky pro podnikání v realitním oboru, co se týče realitních zprostředkovatelů. A druhá praktická část, která je zaměřena na vybranou …víceAbstract:
This master's thesis examines the impact of marketing on property purchase price. The thesis consists of two parts. The first part is a theoretical literature review which describes basic definitions of marketing, marketing strategies and factors that influ-ence the purchase price of a property and conditions for doing business in the real estat industry specificallly in terms of real estate agents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denisa Pěkná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Jan. Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologickáJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Fakulta zemědělská a technologickáMagisterský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Pozemkové úpravy a převody nemovitostí
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketing prodeje nemovitostí v M&M reality holding a. s.
Nikola Jankovičová -
Marketingový projekt společnosti PUBLIC REALITY s.r.o., správa nemovitostí 'Od relativity k realitě'
Jitka Bočková -
Studie variability cen bytů v panelovém domě při prodeji bytových jednotek v oblastech s vysokou koncentrací nepřizpůsobivých občanů.
Michaela Vernersson