Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ – Alžběta PODHAJSKÁ
Alžběta PODHAJSKÁ
Diplomová práce
Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ
The reading comprehension of pupils of the third year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ sleduje vliv užité metody prvopočátečního čtení na žákovské porozumění textu. Teoretická část vymezuje základní pojmy související se čtenářskou gramotností, zaměřuje se na dvě nejužívanější metody prvopočátečního čtení v České republice - analytickosyntetickou metodu a genetickou metodu. Následně se věnuje Rámcovému vzdělávacímu programu …víceAbstract:
The diploma thesis The reading comprehension of pupils of the third year of elementary schoolis focused on the methods of the initial reading. The theoretical part of the thesis defines fundamental terms of the readers literacy and is focused on two most common used methods of initial reading in the Czech republic - analytical-synthetic method and genetic method. As well as it deals with the position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODHAJSKÁ, Alžběta. Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová