Daniel ŠÁROVEC

Bakalářská práce

Negativní volební kampaně a jejich vliv na českou veřejnost

Negative campaigning and its impact on the Czech public
Anotace:
Negativní volební kampaně v současné době představují neoddělitelnou součást volebních kampaní v České republice. Zejména ve volbách prvního řádu se naskýtá řada možností, jak tento fenomén uchopit a zkoumat. Hlavním cílem této bakalářské práce je představit negativní volební kampaně v kontextu české politické scény. Z teoretického hlediska se práce nejdříve zabývá definováním stěžejních pojmů jako …více
Abstract:
Negative campaigning represents an indivisible part of campaigning in the Czech Republic at the present time. A lot of possibilities how to take and study this phenomenon arise mainly in the first-order elections. The main goal of this thesis is to introduce negative campaigning in the context of the Czech political scene. This work deals with defining of crucial concepts as campaign, election campaigning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠÁROVEC, Daniel. Negativní volební kampaně a jejich vliv na českou veřejnost. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta