Mgr. Robert TERRICH

Bakalářská práce

Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem

Analysis of strategic activities when launching a new product on the market
Anotace:
Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem se zaměřuje na schopnost výrobní firmy definovat vlastní konkurenční výhodu, analyzovat výrobní činnos-ti, řízení a organizaci výroby, začlenit úlohu lidských zdrojů do podnikatelského plánu a vyvíjet marketingové komunikace, které osloví klíčové zákazníky a umožní firmě vstoupit na trh s novým výrobkem.
Abstract:
Analysis of strategic activities when launching a new product on the market focuses on the ability of the manufacturer to define its own competitive advantage, to analyze ma-nufacturing activities, management and organization of production, to incorporate the task of human resources into the business plan and to develop marketing communications that address key customers, allowing the firm to enter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2006
Identifikátor: 2690

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TERRICH, Robert. Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace