Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem – Mgr. Robert TERRICH
Mgr. Robert TERRICH
Bakalářská práce
Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem
Analysis of strategic activities when launching a new product on the market
Anotace:
Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem se zaměřuje na schopnost výrobní firmy definovat vlastní konkurenční výhodu, analyzovat výrobní činnos-ti, řízení a organizaci výroby, začlenit úlohu lidských zdrojů do podnikatelského plánu a vyvíjet marketingové komunikace, které osloví klíčové zákazníky a umožní firmě vstoupit na trh s novým výrobkem.Abstract:
Analysis of strategic activities when launching a new product on the market focuses on the ability of the manufacturer to define its own competitive advantage, to analyze ma-nufacturing activities, management and organization of production, to incorporate the task of human resources into the business plan and to develop marketing communications that address key customers, allowing the firm to enter …víceKlíčová slova
malý a střední podnik truhlářská výroba stavební výroba zakázková výroba unikátní vý-robek typizovaný výrobek standardizovaný výrobek analýza výrobních činností analýza lidských zdrojů analýza marketingových komunikací integrované marketingové komuni-kace konkurenční výhoda podnikatelská vize plánování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2006
Identifikátor:
2690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TERRICH, Robert. Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Pavla Koutná -
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci
Jiří Novosád -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Denisa Kronusová