Integrace nevidomého žáka do tělesné výchovy a třídní klima – Marie PROCHÁZKOVÁ
Marie PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Integrace nevidomého žáka do tělesné výchovy a třídní klima
Integration of a Blind Student to Physical Education and Classroom Climate
Anotace:
Předmětem práce je komplexní posouzení integrace žáka do tělesné výchovy a třídního kolektivu. Výzkumu se zúčastnilo celkem 20 žáků během dvou školních let. Integrovaný žák je nevidomý chlapec, v průběhu výzkumu vzdělávaný v šesté a na začátku sedmé třídy základní školy. Při zjišťování dat byly využity následující metody: antropomotorické testy, motorické testy, testy prostorové orientace, analýzy …víceAbstract:
The goal of this work is to comprehensively assess the integration of a student into physical education and classroom collective. In the research participated 20 students during two years. The integrated student is a blind boy, currently studying the sixth grade of an elementary school. For collecting the data, following methods were used: anthropomotoric tests, motoric tests, tests of orientation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zbyněk Janečka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Marie. Integrace nevidomého žáka do tělesné výchovy a třídní klima . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Zdravotní tělesná výchova ve studijních programech Tělesná výchova a sport fakult se sportovním zaměřením v České republice
Petra ŠIMEKOVÁ -
Rozvoj kompetencí studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova prostřednictvím předmětu kurzu pobytu v letní přírodě 1
Petra BRUSOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva