Projekt strategie rozvoje regionu Slovácko – Ing. Lenka MIKULOVÁ
Ing. Lenka MIKULOVÁ
Diplomová práce
Projekt strategie rozvoje regionu Slovácko
Project of Development Strategy of Region "Slovacko"
Anotace:
Cílem této diplomové práce je představit region Slovácko jako oblast pro využití cestovního ruchu v oblasti mototuristiky s návazností na cykloturistiku. V teoretické části je popsána teorie regionu, vymezení a dělení regionů dle jednotlivých charakteristik. Dále je popsána strategie regionu a čím se liší od strategie firmy. Velmi důležitou kapitolou je zpracování tématu regionální marketing, kde jsou …víceAbstract:
The aim of this diploma work is to introduce the region Slovácko as an area of using tourism in territory from motor to cycling. In the common part there is described region theory, define and division of regions according to the parameter. Next there is described region strategy and its dissimilarity from corporate strategy. Very important chapter is compile sources of region marketing, where are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKULOVÁ, Lenka. Projekt strategie rozvoje regionu Slovácko. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Regionální marketing
Darya Ussova -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Strukturální politika, Strukturální fondy EU a jejich pomoc nezaměstnaným s tělesným postižením
Jana Grendelová -
Strukturální fondy EU v rozvoji Rožnovska: geografická studie
Tereza MIČOLOVÁ