Bohuslav BÍLÝ
Bakalářská práce
Tvorba interaktivní 3D animace
Creation of an interactive 3D animation
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje seznámení s 3D modelováním, různými druhy 3D modelovacích softwarů a následnou tvorbu modelů s vybraným modelovacím software, kterým se stal Blender. Druhá polovina práce se zabývá problematikou herních jader, jejich druhy a následně výběrem. Vybráno bylo herní jádro Unity a následně v něm vytvořena 3D interaktivní animace.Abstract:
The thesis contains introduction to 3D modeling, different types of 3D modeling software and creation of the actual models using the chosen modeling software which is Blender. Second half of the thesis is focused on the overview od the Game Engines, different kind and actual selection of the Engine. Unity was chosen as the most suitable Engine and was used to create 3D interactive annimation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Denis Mainz, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLÝ, Bohuslav. Tvorba interaktivní 3D animace. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 3D hry v enginu Unity
Ivan Usachev -
Návrh a implementace herního jádra a hry pro mobilní telefon
Martin Lipovský -
Herní platforma s LCD displejem řízená mikrokontrolérem
Ondřej LUFINKA