Ing. Kateřina BÍCOVÁ

Diplomová práce

Řešení reklamací ve firmě Kermi s.r.o. v kontextu ISO 9001:2008

Solution of complaints at the company Kermi, s.r.o. in the context of ISO 9001:2008
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na řešení reklamací ve firmě KERMI, s.r.o. Stříbro. Řeší a vyhodnocuje postupy řešení při uplatnění reklamace, použití vhodných nástrojů a návrh nápravných a preventivních opatření. Cílem je zanalyzovat současného stavu v podniku s následným návrhem zefektivnění postupu řešení reklamací. Zavedení preventivních opatření, jimiž by se samotným reklamacím předcházelo. Vše v …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on resolving complaints in the company of Kermi, s.r.o. Stříbro. It solves and evaluates procedures for dealing with a complaint, using appropriate tools and projecting corrective and preventive equipment. The aim is to analyze the current state of the enterprise with the subsequent proposal for streamlining the procedure of resolving complaints. The introduction of preventive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Doc. Ing. František Zvoneček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÍCOVÁ, Kateřina. Řešení reklamací ve firmě Kermi s.r.o. v kontextu ISO 9001:2008. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/