Problematika venkovní reklamy v České republice – Radka Machová
Radka Machová
Bakalářská práce
Problematika venkovní reklamy v České republice
Specializace na billboardy
The problem of out-of-home medias in the Czech Republic (focused on billboards)
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá problematikou venkovní reklamy v České republice. Hlavním cílem mé práce je podat čtenáři ucelené informace o venkovní reklamě. Objasnit co to venkovní reklama je a v čem je toto reklamní médium nezastupitelné. V mé bakalářské práci se zabývám základní charakteristikou reklamy a na ni navazuji reklamou venkovní. Popisuji zde historii, český reklamní trh, agentury specializující …víceAbstract:
This paper presents the definitions of outdoor advertising in the Czech Republic. The main goal is to give comprehensive information of outdoor advertising: clarify what outdoor advertisements are and in which context they are suited for. At the beginning I will define the general characteristics of publicity and then continue on to narrow the focus to outdoor advertising. I will describe its history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Jaromír Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva