Propagace elektronického obchodu – Veronika Kratochvílová
Veronika Kratochvílová
Bakalářská práce
Propagace elektronického obchodu
Promotion of an e-shop
Anotace:
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku propagace elektronického obchodu. Hlavním cílem práce je analýza a možnost využití vybraných metod a postupů propagace reálného elektronického obchodu včetně samotného ověření. Ve vlastní práci jsou poté hodnoceny jednotlivé metody a postupy propagace na reálný elektronikcý obchod. Následuje zhodnocení výsledků propagace vyhledávačů zboží Heureka …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on problematics of an e-shop. The main goal is to analyze used methods and processes of advertising on real electronic shop which includes its verification. After, in the evaluation of results, is discussed search of goods Heureka and Zboží.cz. Those informations are shown in charts, where the proportion of used methods clear next to the total results of an e-shop is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Šimek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský -
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Timur Vagabov -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Analýza PPC systémů na českém trhu
Tereza Tomišková -
Analýza a implementace PPC reklamního systému
Roman Černý -
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva