Sociální pedagogika a inkluze dětí se speciálními potřebami: Inovace ve vzdělávání předškolních dětí – Adriana HALLOVÁ
Adriana HALLOVÁ
Diplomová práce
Sociální pedagogika a inkluze dětí se speciálními potřebami: Inovace ve vzdělávání předškolních dětí
Social Pedagogy and Inclusion of Children with Special Needs: Innovations in Preschool Education
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku inkluze dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání z perspektivy sociální pedagogiky. Cílem práce je analyzovat současné inovativní přístupy a strategie podporující inkluzi v mateřských školách. Práce se zabývá legislativním rámcem inkluzivního vzdělávání, rolí sociálního pedagoga a implementačními výzvami v českém vzdělávacím …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the issue of inclusion of children with special educational needs in preschool education from the perspective of social pedagogy. The aim of the study is to analyze current innovative approaches and strategies supporting inclusion in kindergartens. The thesis examines the legislative framework of inclusive education, the role of social pedagogy, and implementation challenges …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALLOVÁ, Adriana. \textit{Sociální pedagogika a inkluze dětí se speciálními potřebami: Inovace ve vzdělávání předškolních dětí}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/6h0o3h/.
Jak správně citovat práci
HALLOVÁ, Adriana. Sociální pedagogika a inkluze dětí se speciálními potřebami: Inovace ve vzdělávání předškolních dětí. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Inovace ve sféře vzdělávání jako základ formování kreativního a inovačního potenciálu inovačního podniku
Gabriela Harvánková -
Inovace ve vzdělávání v prostředí MŠ se zaměřením na materiálně didaktické prostředky
Sabina DRTILOVÁ