Mgr. Jana SLINTÁKOVÁ
Bakalářská práce
PR Hnutí Brontosaurus
PR of Hnutí Brontosaurus
Anotace:
Cílem mé práce je obhájit důležitost public relations v rámci marketingových komunikací neziskových organizací a poukázat na význam jejich existence v této oblasti. V teoretické části pojednávám o současné problematice neziskového sektoru se zaměřením na ekologické, komunitní a dobrovolnické organizace. V praktické části práce se zabývám činností Hnutí Brontosaurus a analyzuji jeho současné PR aktivity …víceAbstract:
The purpose of my work is to vindicate the public relations in the marketing communications of non-profit organizations and to point out the importance of them in this field. In the theoretical part I treat of contemporary problems of non-profit sector with focus to environmental, communal and voluntary organizations. In the practical part I deal with work of environmental group ``Hnutí Brontosaurus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4846
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLINTÁKOVÁ, Jana. PR Hnutí Brontosaurus. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová