Proměna vztahů a klimatu ve třídě během přechodu na druhý stupeň základní školy – Mgr. et Bc. Anna RUBEŠOVÁ, Ph.D.
Mgr. et Bc. Anna RUBEŠOVÁ, Ph.D.
Diplomová práce
Proměna vztahů a klimatu ve třídě během přechodu na druhý stupeň základní školy
Changes in relationships and the classroom climate during transition from elementary to secondary school
Anotace:
Psychosociální prostředí třídy je důležitým faktorem, který souvisí s motivací žáka ke studiu i s jeho celkovým rozvojem. Nedílnou součástí prostředí třídy jsou vztahy mezi žáky navzájem a vztahy žáků a učitele. Během přechodu na druhý stupeň ZŠ dochází ke změnám, které mohou být z hlediska vývoje žáků rizikové (zejména proměna složení kolektivu a vyšší nároky na žáky). Cílem práce bylo popsat proměnu …víceAbstract:
Psychosocial environment of the classroom is an important factor, which is significantly related to the student motivation and his/her overall development. The relationships among students and teachers-students relationships are integral part of the classroom environment. During the transition from elementary to secondary school there are changes, which can be risky to child development (particularly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Zveřejnit od: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Charvát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUBEŠOVÁ, Anna. Proměna vztahů a klimatu ve třídě během přechodu na druhý stupeň základní školy. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv prudkých skokových manipulací s vodní hladinu MVE a vodních děl na biotu, zejména na ichtyofaunu na příkladu řeky Ploučnice a dolního Labe
David BOURA -
Změna pohledu na školní podvádění s přechodem z prvního na druhý stupeň základních škol
Barbora NEPILOVÁ -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Adaptace studentů psychologie na vysokoškolské studium v závislosti na účasti na seznamovacím kurzu
Natálie PAŠKOVÁ -
Biologický účinek nanomateriálů na bázi železa na jednotlivé druhy mikroorganismů i na mikrobiální komunity.
Nhung Anh Huynh Nguyen -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Vliv pandemie na vzdělávací politiku (se zaměřením na sekundární stupeň)
Barbora Pisařovicová -
Vztahy mezi žáky a klima třídy na 1. stupni ZŠ
Jana Krajíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva