Návrh HR marketingové kampaně pro vybranou společnost – Karolína Kliková
Karolína Kliková
Bakalářská práce
Návrh HR marketingové kampaně pro vybranou společnost
HR marketing campaign design for a selected company
Anotace:
V bakalářské práci bude představen návrh HR marketingové kampaně pro vybranou společnost. V teoretické části bude definován pojem marketingová komunikace a terminologie s ní spojená. Také představí fáze procesu tvorby marketingové kampaně. Dále bude definovat pojmy řízení lidských zdrojů a employer branding. Praktická část se zaměří na vypracování konkrétního návrhu marketingové kampaně v oblasti lidských …víceAbstract:
The bachelor thesis will present the design of an HR marketing campaign for a selected company. The theoretical part will define the concept of marketing communication and terminology associated with it. It will present the actual process of creating a marketing campaign. It will also define the concepts of human resource management and employer branding. The practical part will focus on the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Patrik Dohnal -
Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi
Lucie Kubáková -
Personální marketing
Tereza Richterová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová