Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby – Mgr. Petr MARVAN
Mgr. Petr MARVAN
Bakalářská práce
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Commercial advertising and negative consequences of overconsumption
Anotace:
Komerční reklama je dnes asi nejfrekventovanějším a nejviditelnějším představitelem celku marketingových komunikací. Jednosměrná, neosobní, placená forma komunikace seznamuje spotřebitele s produkty a pomáhá jim orientovat se na trhu. Podporuje ale reklama také nadspotřebu? A má nadspotřeba nějaké negativní důsledky? Jaká existují řešení současné situace?Abstract:
Commercial advertising is currently propably the most frequent and visible part of the marketing communications. One-way, non-personal, paid type of marketig communication informs consumers about the products and helps them to orientate themselves in the market. Does the advertising also support overconsumption? And are there any negative consequences of the overconsumption? What are the possible solutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARVAN, Petr. Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner