Bc. Radka HOŠKOVÁ

Diplomová práce

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

The effect of different forms of internal PR on corporate culture, attitudes and values of company employees
Anotace:
Diplomová práce na téma Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy podává přehled o možnostech využití interního PR. Práce popisuje, jak by měla správná interní komunikace fungovat a jaké jsou důsledky nesprávného využití. Cílem práce je poznat hodnoty zaměstnanců firmy a umět vytvořit takové firemní prostředí, ve které budou zaměstnanci spokojení a …více
Abstract:
The diploma thesis with the topic The effect of different forms of internal PR on corporate culture, attitudes and values of company employees gives an overview of how to utilize the internal PR. The thesis describes how the internal communication should function correctly and what the consequences of incorrect use-ment are. The goal is to identify the employee´s needs and to be able to create a business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor: 18382

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOŠKOVÁ, Radka. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace