Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda" – Vladimíra LUTONSKÁ
Vladimíra LUTONSKÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"
MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANISATION "FAMILY CENTRE FRIEND - NENUDA"
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež …víceAbstract:
The main task of this bachelor work is to frame marketing plan for the civic association The Family Centre Friend Nenuda. The theoretical part consists of basic characteristics of the non-profit sector based on available sources of literature; the theoretical part also deals with marketing of the non-profit sector, with the marketing mix, with fundraising, and with making of marketing plan. At the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21124
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUTONSKÁ, Vladimíra. \textit{Marketingový plán neziskové organizace ''Rodinné centrum Kamarád-Nenuda''}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6jv753/.
Jak správně citovat práci
LUTONSKÁ, Vladimíra. Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda". Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Marketing v neziskovém sektoru
Nikola Šeráková -
Marketing v neziskovém sektoru
Lukáš Šroub