Vladimíra LUTONSKÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANISATION "FAMILY CENTRE FRIEND - NENUDA"
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež …více
Abstract:
The main task of this bachelor work is to frame marketing plan for the civic association The Family Centre Friend Nenuda. The theoretical part consists of basic characteristics of the non-profit sector based on available sources of literature; the theoretical part also deals with marketing of the non-profit sector, with the marketing mix, with fundraising, and with making of marketing plan. At the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 21124

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LUTONSKÁ, Vladimíra. Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda". Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce