Monika Konfrštová

Bakalářská práce

Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru

Change in the marketing strategy of tourism facilities after the coronavirus pandemic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení změny marketingové strategie zařízení v odvětví cestovního ruchu před a po pandemii koronaviru. Součástí práce je i analýza vybraného zařízení cestovního ruchu, jeho marketingu, a především proměny jeho marketingových strategií a následné hodnocení. V teoretické části byl popsán cestovní ruch, rozebrán marketing cestovního ruchu společně s marketingovým managementem …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the change in the marketing strategy of facilities in the tourism sector before and after the coronavirus pandemic. Part of the work is also the analysis of selected tourism facilities, its marketing, and especially the changes in its marketing strategies and subsequent evaluation, event. own suggestions and recommendations. In the theoretical part, tourism …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Maštálka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konfrštová, Monika. Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní