Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru – Monika Konfrštová
Monika Konfrštová
Bakalářská práce
Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru
Change in the marketing strategy of tourism facilities after the coronavirus pandemic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení změny marketingové strategie zařízení v odvětví cestovního ruchu před a po pandemii koronaviru. Součástí práce je i analýza vybraného zařízení cestovního ruchu, jeho marketingu, a především proměny jeho marketingových strategií a následné hodnocení. V teoretické části byl popsán cestovní ruch, rozebrán marketing cestovního ruchu společně s marketingovým managementem …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the change in the marketing strategy of facilities in the tourism sector before and after the coronavirus pandemic. Part of the work is also the analysis of selected tourism facilities, its marketing, and especially the changes in its marketing strategies and subsequent evaluation, event. own suggestions and recommendations. In the theoretical part, tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Maštálka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konfrštová, Monika. Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Adrenalinové sporty, jejich význam pro cestovní ruch, manuál pro nadšence adrenalinových sportů v dané destinaci
Tomáš Pokorný -
Vliv ilegálních imigrantů na cestovní ruch v přímořské destinaci Malta
Eva Sacco Messnerová