Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu – Bc. Dominika HEJLOVÁ
Bc. Dominika HEJLOVÁ
Bakalářská práce
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
New forms of marketing communications and their place in communication mix
Anotace:
Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing …víceAbstract:
This work deals with new forms of marketing communications (MC) that come up in these days because of oversaturation with classic forms of MC, progress on society and impact of new technologies and new medias. It describes main principle of new forms of MC as e-marketing, mobile marketing, viral marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing and product placement. It shows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor:
13614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJLOVÁ, Dominika. \textit{Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/6krppu/.
Jak správně citovat práci
HEJLOVÁ, Dominika. Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina