Sociologická analýza Strategie celoživotního učení ČR – Kateřina ŽÁKOVÁ
Kateřina ŽÁKOVÁ
Bakalářská práce
Sociologická analýza Strategie celoživotního učení ČR
Sociological analysis of Strategy of lifelong learning CR
Anotace:
Tématem práce je sociologická analýza Strategie celoživotního učení jakožto dokumentu, jenž se zabývá implementací konceptu celoživotního učení v českém systému vzdělávání. Autorka se zabývá případnými spornými body dokumentu, a to s použitím vybraných sociologických teorií. Za nejproblematičtější považuje vidinu celoživotního učení jako prostředku uplatnění na trhu práce. Vztah vzdělání a práce se …víceAbstract:
The topic of this work is a sociological analysis of Strategy of lifelong learning, which concerns with implementation of the lifelong leargnin concept in the czech educational system. Author deals with prospective issues using selected sociological theories. As the most disputable she considers an idea of lifelong learning as a means of fulfilling on the labour market. A relation between education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Identifikátor:
125332
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁKOVÁ, Kateřina. Sociologická analýza Strategie celoživotního učení ČR. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Terciární studia krátkého cyklu a jejich význam ve vzdělávání dospělých z pohledu strategie celoživotního učení
Iveta Valovičová -
Proměny a strategie vzdělávání dospělých v kontextu celoživotního učení
Petr Nedvědický -
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Poradenství jako příležitost pro neformální vzdělávání a informální učení
Renata CHRÁPKOVÁ DLOUHÁ -
Neformální vzdělávání a informační učení trenérů házené se zaměřením na využívání informačních technologií
Tomáš Augustýn
Název
Vložil
Vloženo
Práva