Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou – Jitka Ihnačincová
Jitka Ihnačincová
Diplomová práce
Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou
Development of the passion for reading and reading literacy of primary pupils through intergenerational activities during working with a book.
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Úvodní, teoretická část se zabývá významem četby, literaturou pro děti, možnostmi rozvoje čtenářství. Zahrnuje současné pojetí jazyka a jazykové komunikace dle RVP. Vymezuje pojem čtenářská gramotnost a nabízí možnosti jejího rozvoje za využití čtenářských strategií. Druhá část je praktická a obsahuje dotazník, pracovní listy určené pro žáky 1. až 5. ročníku …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts. The preamble part is theoretical and deals with the meaning of reading, the literature for children, the possibilities for the development of reading. This part includes the current interpretation of language and linguistic communication according to The Framework Education Programme. It defines the concept of reading literacy and it offers opportunities for its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IHNAČINCOVÁ, Jitka. \textit{Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ncp42/.
Jak správně citovat práci
Ihnačincová, Jitka. Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Výtvarná výchova, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Čtení a čtenářství ve vybraných knihovnách před, během a po pandemii Covidu-19
Veronika Mikulenková
Název
Vložil
Vloženo
Práva