Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s. r. o. – Beáta BAJZOVÁ
Beáta BAJZOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s. r. o.
Project Implementation CRM as Competitive Advantage of Company Hotel GARNI, s.r.o.
Anotace:
Prostredníctvom diplomovej práce analyzujem situáciu vo vybranej spoločnosti, Hotel GARNI, z hľadiska vzťahov so zákazníkmi. Diplomová práca sa zoberá návrhom projektu zavádzania systému CRM do spoločnosti Hotel GARNI, s.r.o. Cieľom tohto projektu je vytváranie a udržovanie vzťahu so zákazníkmi a vytvorenie konkurenčnej výhody.Abstract:
Our diploma thesis analyzes the actual situation in a particular company, namely in Hotel GARNI, in terms of the existing relationships with the customers. It also deals with the pro-posal of implementing a CRM system within the company of Hotel GARNI, s.r.o. The main objective of this project is to create and maintain the relationships with the customers and thus creating a competitive advantage.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
20739
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAJZOVÁ, Beáta. \textit{Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6nsyqf/.
Jak správně citovat práci
BAJZOVÁ, Beáta. Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane