Beáta BAJZOVÁ

Diplomová práce

Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s. r. o.

Project Implementation CRM as Competitive Advantage of Company Hotel GARNI, s.r.o.
Anotace:
Prostredníctvom diplomovej práce analyzujem situáciu vo vybranej spoločnosti, Hotel GARNI, z hľadiska vzťahov so zákazníkmi. Diplomová práca sa zoberá návrhom projektu zavádzania systému CRM do spoločnosti Hotel GARNI, s.r.o. Cieľom tohto projektu je vytváranie a udržovanie vzťahu so zákazníkmi a vytvorenie konkurenčnej výhody.
Abstract:
Our diploma thesis analyzes the actual situation in a particular company, namely in Hotel GARNI, in terms of the existing relationships with the customers. It also deals with the pro-posal of implementing a CRM system within the company of Hotel GARNI, s.r.o. The main objective of this project is to create and maintain the relationships with the customers and thus creating a competitive advantage.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 20739

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAJZOVÁ, Beáta. Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe