Podpora přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole – Kristina Pavelková
Kristina Pavelková
Bakalářská práce
Podpora přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole
Support of science education of children at kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je aplikačního typu a zabývá se podporou přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole. V centru pozornosti teoretické části je objasnění přírodovědné gramotnosti, jakožto výsledku přírodovědného vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezena východiska z oblasti přírodovědného vzdělávání, dětských prekonceptů a badatelsky orientované výuky. V praktické části je zpracován projekt …víceAbstract:
The aim of this Bachelor Thesis is to analyse natural science education of children in kindergartens. The thesis is composed of two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part examines the natural science literacy resulting from the science education. The concepts presented in the theoretical part cover science education, child pre-concepts and research inquiry based science …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavelková, Kristina. Podpora přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík