Pedagogická komunikace v předškolním vzdělávání – Ing. Katarína MICHALKOVÁ
Ing. Katarína MICHALKOVÁ
Bakalářská práce
Pedagogická komunikace v předškolním vzdělávání
Pedagogical communication in preschool education
Anotace:
Obsahem mé bakalářské práce bylo zjistit a popsat charakter komunikaci dětí ve volných hrách. Teoretická část popisuje základní definice a funkce sociální komunikace. Dále na ní navazuje oblast pedagogické komunikace se svými činiteli - učitelem a dítětem. Součástí je taky rozepsán pojem volná hra jako prostředek socializace a komunikace dětí mezi sebou. Na konec teoretické části jsem umístila komparaci …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to find and describe the character of communication of children in free games. The theoretical part describes basic definitions and functions of social communication. Thereafter it follows the field of pedagogical communication, with its factors - the teacher and the child. In the theoretical part there is also described the concept of free play as a means of socializing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHALKOVÁ, Katarína. Pedagogická komunikace v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost v kontextu komunikace a socializace u adolescentů se sluchovým postižením
Edita Zvonková -
Komunikace dětí s autismem jako nástroj jejich socializace v předškolním věku
Eva JANOWIAKOVÁ -
Socializace a rozvoj komunikace hendikepovaných prostřednictvím dramatické výchovy
Barbora MORAVCOVÁ -
Socializace člověka z pohledu filosoficko-pedagogického - vychovávaný jako člen společenství.
Lenka Pernicová -
Volná hra a improvizace v mateřské škole
Naděžda ŠELONGOVÁ -
Volná hra v předškolním vzdělávání
Ilona KŘIVÁNKOVÁ -
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová