Zvládání problémového chování u žáků s diagnózou autismu – Barbora SZWANCZAROVÁ
Barbora SZWANCZAROVÁ
Bakalářská práce
Zvládání problémového chování u žáků s diagnózou autismu
Have a control of pupils with autistic behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zvládáním problémového chování u žáků s diagnózou autismu. V teoretické části se zaměřuji zejména na jednotlivé poruchy autistického spektra, problémové chování dětí s autismem a možnostmi intervence pro osoby s touto poruchou. V praktické části se věnuji dvěma žákům s diagnózou autismu, u kterých popisuji problémové chování v jednotlivých oblastech s možnostmi nápravy takového …víceAbstract:
The examition work is about coping up of the problematic behaviour on pupils with autism diagnose. The theoretical part is focused on each parts of disorders of autism spectra, problematic behaviour of the children with autism and possibilities of intervention for persons with this disorder. In the practikal part I attend to two pupils with autism diagnose, where I describing problematic behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Zveřejnit od: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Pavla Olšáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SZWANCZAROVÁ, Barbora. Zvládání problémového chování u žáků s diagnózou autismu. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Autismus u dětí
Vendula Kubánková -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan -
Autismus, komunikace a média
Radoslava Hyánková -
Výukové moduly pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami- zkouška Brinella - Autismus
Kristýna Seidlová -
Muzikoterapie a autismus - hudba v muzikoterapii jako prostředek ke komunikaci u dětí s autismem
Daniela Krejčí -
AUTISMUS U DÍTĚTE V MŠ A JEHO VLIV NA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAPOJENÍ DO KOLEKTIVU ŽÁKŮ
Karolína STUDENÁ