Bc. Martin Fiedler

Diplomová práce

Prodej vozů ŠKODA fleetovým zákazníkům na vybraném trhu

The sales of ŠKODA cars to the fleet customers on a selected market
Anotace:
Práce se věnuje problematice prodeje nových osobních vozů značky ŠKODA fleetovým zákazníkům na maďarském trhu. Teoretická kapitola je úvodem do prodeje a věnuje se jeho roli v marketingovém mixu společnosti a ve vertikálním marketingovém systému. Empirická část je uzavřena rozborem prodejního prognózování, jehož aplikace ve ŠKODA AUTO a.s. je předmětem zkoumání navazující praktické části. Propojení …více
Abstract:
The thesis deals with sales issues of new ŠKODA passenger cars to fleet customers on Hungarian market. The theoretical chapter is an introduction to sales with focus on its role in the company's marketing mix and in the vertical marketing system. The empirical part is closed by the analysis of sales forecasting. Its application in ŠKODA AUTO a.s. is a topic of the following practical part. Connection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 2. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
  • Oponent: Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Odložení zveřejnění pro: závěrečná práce, 3 roky
Postponement of publication for: final thesis, 3 years

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.