Prodej vozů ŠKODA fleetovým zákazníkům na vybraném trhu – Bc. Martin Fiedler
Bc. Martin Fiedler
Diplomová práce
Prodej vozů ŠKODA fleetovým zákazníkům na vybraném trhu
The sales of ŠKODA cars to the fleet customers on a selected market
Anotace:
Práce se věnuje problematice prodeje nových osobních vozů značky ŠKODA fleetovým zákazníkům na maďarském trhu. Teoretická kapitola je úvodem do prodeje a věnuje se jeho roli v marketingovém mixu společnosti a ve vertikálním marketingovém systému. Empirická část je uzavřena rozborem prodejního prognózování, jehož aplikace ve ŠKODA AUTO a.s. je předmětem zkoumání navazující praktické části. Propojení …víceAbstract:
The thesis deals with sales issues of new ŠKODA passenger cars to fleet customers on Hungarian market. The theoretical chapter is an introduction to sales with focus on its role in the company's marketing mix and in the vertical marketing system. The empirical part is closed by the analysis of sales forecasting. Its application in ŠKODA AUTO a.s. is a topic of the following practical part. Connection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Právo: Odložení zveřejnění pro: závěrečná práce, 3 roky Postponement of publication for: final thesis, 3 years
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz