Období totality v literatuře - projekt – Bc. Ludmila Jeníková
Bc. Ludmila Jeníková
Diplomová práce
Období totality v literatuře - projekt
Era of totalitarian state in literature - a project
Anotace:
Současná moderní doba obohacuje společnost o nové myšlenky a vynálezy, přesto v mnoha případech neustále čerpáme z minulosti. Abychom se mohli poučit z chyb našich předků, je třeba mít alespoň základní povědomí o proměnách jejich životů. Hlavním cílem diplomové práce je seznámit žáky prostřednictvím aktivního rozboru literárních děl s obdobím totalitarismu na území Československa. Teoretická část se …víceAbstract:
Contemporary modern time enriches by new ideas and inventions our society, however, in many cases continuously drawn from the past. To be able to learn from the mistakes of our ancestors, we must have at least a basic understanding of changes in their lives. The main objective of this thesis is to acquaint students with the period of totalitarianism in Czechoslovakia through active analysis of literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Zveřejnit od: 19. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Sulovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeníková, Ludmila. Období totality v literatuře - projekt. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk - základy společenských věd (nav.SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ