Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě – Miroslav HOFFMANN
Miroslav HOFFMANN
Diplomová práce
Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě
Speech acts in contemporary advertising
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kozubíková Šandová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOFFMANN, Miroslav. \textit{Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6qhnrt/.
Jak správně citovat práci
HOFFMANN, Miroslav. Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ, Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva