Spezifika der lernschwachen Schüler beim Erwerb des Hörverstehens am Beispiel eines ausgewählten Schülers – Bc. Lukáš BUMBÁLEK
Bc. Lukáš BUMBÁLEK
Diplomová práce
Spezifika der lernschwachen Schüler beim Erwerb des Hörverstehens am Beispiel eines ausgewählten Schülers
Specifics of students with learning difficulties when acquiring listening comprehension skills using the example of a selected student
Abstract:
The topic of the diploma thesis is qualitative research on the listening strategies of pupils with specific educational requirements on the basis of artificial intelligence. The aim of the thesis is to investigate the state of listening skills of pupils with SEN of a selected primary school in the Ústí Region and, based on small interviews, to map the functionality of certain strategies and, possibly …víceAbstract:
Tématem diplomové práce je kvalitativní výzkum poslechových strategií žáků se specifickými vzdělávacími požadavky na podloží umělé inteligence. Cílem práce je prozkoumat stav poslechových dovedností žáků s SVP vybrané základní školy v Ústeckém kraji a na základě menších rozhovorů zmapovat funkčnost určitých strategií a případně na základě těchto rozhovorů prozkoumat další strategie, které by žákům …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Fuková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUMBÁLEK, Lukáš. \textit{Spezifika der lernschwachen Schüler beim Erwerb des Hörverstehens am Beispiel eines ausgewählten Schülers}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6qnsfp/.
Jak správně citovat práci
BUMBÁLEK, Lukáš. Spezifika der lernschwachen Schüler beim Erwerb des Hörverstehens am Beispiel eines ausgewählten Schülers. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy - Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA