Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis – Josef DRÁBEČEK
Josef DRÁBEČEK
Bakalářská práce
Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis
Communication plan for Furniture Service Company
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je komunikační plán pro truhlářskou dílnu s názvem Nábytkový servis. V teoretické části je z části popsána právní forma podnikání, dále tato část obsahuje popis marketingu a propagace. Hlavním tématem pro praktickou část je problematika marketingové komunikace a komunikačního plánu. V úvodu praktické části je popis podnikání a analýza současné situace. Práce také obsahuje …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the communication plan for a furniture workshop called Furniture Service. The first chapter of the theoretical part describes the legal form of business. This section contains a description of marketing and promotion. The main theme of the practical part deals with the issue of the marketing communication and the communication plan. In the begining of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRÁBEČEK, Josef. Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.
Pavla Křiklavová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Kateřina Kloidová -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda